Valentin nap - Louis Vuitton Budapest


Azt hiszem, álszent lenne nem beismerni, hogy igen örültem, amikor a Louis Vuitton budapesti üzlete nevében megkerestek, nem érnék-e rá náluk tölteni az idei Bálint napot, és ajándék kártyákat írni azoknak a betérőknek, akik erre természetesen igényt tartanak. 

Hát persze, hogy ráértem.




A feladat lényege az volt, hogy előre kinyomtatott idézetekből választhattak a vevők, én meg a kiválasztott idézetet ráírtam egy kis kártyára. Hogy mi volt a kihívás? Próbálja ki mindenki, mit jelent 16-18 szót kalligrafikusan ráírni egy másfél névjegykártyányi felületre. 

Értelemszerűen választottam a Copperplate-et, és a Hunt 101, illetve 103 hegyeket, nemigen lett volna esélyem más klasszikus stílusban megoldani a dolgot. A tinta saját keverés.

Ezúton is köszönöm a bizalmat, és jó volt látni, hogy már azok is örültek, akik ajándékba vitték. Remélem, az is, aki ezt kapta otthon :)







Megjegyzések