Színházi díszbemutató, szépírással


Amikor az ember megesküszik, hogy rendszeresen vezeti a naplóját, rendszerint azonnal be is havazódik, és ismét szép nagy lyukak képződnek az események sorában. 

Ezzel együtt viszont vannak történések, amelyek mellett már semmiképp sem lehet elmenni. Ilyen volt az is, amikor meghívtak a Budaörsi Játékszínbe, ahol hatodikán volt Tamási Áron "Énekes madár" című darabjának díszelőadása, és nekem, mint székely íródeáknak az volt a feladatom, hogy az előadás előtt versikés kártyákat írjak ajándékba a nézőknek, társulatnak, és aki még erre igényt tartott.




Persze, ennek az lett a következménye, hogy nemcsak előtte, de szünetben és utána is írtam, (külön sikere volt annak, amikor egyszerűen mindenkinek a nevét kezdtem a kártyára írni). 

Az sem utolsó szempont, és külön ki kell emelnem, hogy ezt az egyébként könnyen elrontható népi játékot olyan fantasztikus előadásban sikerült megnéznem, amilyennel nem sokszor találkoztam eddig (számomra többszörösen kedves darabról van szó, és ilyenkor az ember óhatatlanul kritikusabb a szokásosnál). Mindenképp etalon értékű az előadás, a "látni kell" kategóriába tartozik. 

Ami a magam dolgát illeti, egyúttal leteszteltem az újonnan vásárolt Leonardt EF Principal tollhegyet (Művészkatalógus), amely az érdes felület ellenére igen jól vette az akadályokat. 

Tollszár: Speedball OBLIQUE
Tinta: Rohrer & Klinger Scabiosa
Papír: Rives 250 g kreatív karton






Köszönet a meghívásért Tusjak Mariannak, az élményért a Budaörsi Játékszínnek, és további nagyon sok sikert kívánok :)

További kulisszatitkok: Budaörsi Játékszín Blogja

Megjegyzések