Könyv... KÉZÍRÁSOK - HANDWRITINGS - megjelent

Addig-addig ültem csöndben, hogy bekövetkezett: megjelent a Könyv (nekem már csak így, nagy kezdőbetűvel).

Lehet, hogy most egy jó hosszú posztot kellene írnom, kivesézni, de nem teszem. Lelki hátteréről úgyis a szerzőnek, Vékás Évának kell majd beszélnie, és a megfelelő időben meg is fogja tenni.

Én csak arról írok, amit én gondolok róla.

Ami a személyemet illeti, csak annyit, hogy igen, nagyon jó esett a rám eső részen dolgozni. Csak remélem, hogy a megfelelő ember voltam a feladatra. Nekem sokat jelentett és jelent.

Ami a könyvet illeti? Pont az a csipetnyi van benne mindenből, ami elindíthat valami vágyat az emberben, hogy tollat fogjon a kezébe. Egy kis múlt, egy kis tudomány, egy kis művészet, és rengeteg lélek és érzelem, néhány oldalban.



Szerintem a maga tömörségében jobban üt, mint fél könyvtárnyi disszertáció.

És íme, egy kis ízelítő a könyvből (az oldalakat a szerző engedélyével fotóztam be, a magam amatőr módján).

Borító:


A "miért"-ből


A kártyákból:


A grafológia fejezetből:


A kalligráfia fejezetből:


És még egy a kalligráfia fejezetből (ennyire lehetek önző):


Remélem, sokan fogják élvezni, ami benne van.

Megjegyzések