Idézzünk a falra...

Osztály, Vigyázz!

Tisztelettel jelentjük, hogy a mai napon Kodály úr, és a Road zenekar együttesen és mégis, külön-külön is az osztályunk falán három, illetve négy méter szélességben, valamint másfél méter magasságban elfoglalta a neki kijelölt helyet. 

Az a néhány szó, amit itt megizentek, szolgáljon mindenki épülésére, amennyire csak lehet. 

Igazán kihívás vászonra írni, főleg 30-40 centis betűkkel. Áldott szerencse, hogy akadt egy rendezvény kapcsán feleslegesen megvásárol 5 cm széles poszterfilcem,  (nem is értem, minek vettem akkor, most meg hálától könnybelábadt szemekkel veregettem a vállamat). Mindenesetre számomra még mindig könnyebb, mint ecsettel írni, és mivel amúgyis anyukázós a textilírás kérdése, a filc most igazán hálásnak bizonyult. Valahol írtam már, hogy az ecset és vászon viszonya számomra néha túlságocsan csöpögős :D


Aztán jött a torna: kiteregetni szépen a 3, majd a 4 méteres "lepedőt" a padlón.


Pici eltörpült az A3-as mintalap a vázlattal...


Először a rövidebb Kodály-mondat került fel, mintegy bemelegítésként, a lepedőre...


...ami így néz ki az osztályban


Aztán a Road zenekarral  is elindultam...



És ma reggel hétkor szögeztük ki :)







Elég egyedi osztálydekor az erzsébeti Kossuthban :D:D


Megjegyzések