Kondor Vilmos: A koronaőr második tévedése

Kép forrása: Agave Könyvek
Tegye föl a kis kezét az, aki már találkozott személyesen Kondor Vilmos íróval. 

Senki? Hát én sem. Mindez persze úgy, hogy az utóbbi három évben egymás után jelentek meg izgalmasnál izgalmasabb könyvei. Rejtélyes, ugye? 

Hát még milyen rejtélyesen hangzott, amikor az Agave kiadó azzal keresett meg, hogy le tudnék-e írni néhány szöveget az 1910-es évek kézírásával, úgy, hogy ezeket több különböző személy írta? Mintegy mellékletként szerepelnének Kondor Vilmos új regényének különleges kiadásában.

Miklós aláírása az egyik levélből
(forrás: Kondor Vilmos)
Micsoda??? Éljen a folyóírás-mániám! Imádom az ilyen feladatokat :D És készült levél, cetli, miegymás, némelyik száz éves papírra, és igen, ott vannak a könyvben. Meg lehet nézni :)  

Többek között képeken látható kézzel írt szövegeket írtam le. Amennyiben még kapok publikus képet, természetesen azokat is közzé teszem. Szerintem viszont a könyvben levő facsimile változatok így is, úgy is izgalmasabbak, és biztos, hogy mindegyik iromány benne van :). 

És megmondjam, mi volt a legnehezebb? Kivárni azokat a hónapokat, amíg nem beszélhettem róla :) Mert ugye ez is része az ehhez hasonló felkéréseknek :) Most viszont, hogy megjelent a sajtóban, ráadásul a szerző a Facebook oldalán említést tett rólam, és nem utolsó sorban hivatalosan is megkaptam ezeket a fotókat a kiadótól, lehullhatott végre a lepel :) 

Bővebbet a könyvről (kattints a címre): 



Kép forrása: Agave Könyvek

Megjegyzések